Mobilni bankar – telefon, e-mail, Viber, Facebook
Sami načini komunikacije su također prilagođeni Vama, stoga smo na raspolaganju bilo da nas želite nazvati, pisati nam putem e-maila, javiti se na nekoj od društvenih mreža, pa i obaviti razgovor u Vašem omiljenom cafeu ili restoranu.Razgovor sa klijentima vodimo svakodnevnim rječnikom, tako da smo u svakom trenutku na istom nivou razumijevanja stvari o kojima govorimo.
Često se zna desiti da prilikom razgovora u bankama, klijenti nisu upoznati sa svim pojedinostima i nazivima određenih proizvoda, što može dovesti do nesporazuma, koji na kraju može dovesti do nezadovoljstva. I sami smo toga svjesni, te je upravo to razlog zbog kojeg nastojimo izbjegavati izraze koji mogu biti u nekoj mjeri nepoznati.
Uvijek smo na raspolaganju da klijentima razjasnimo sve pojedinosti vezane za procedure apliciranja, kao i korištenje samih proizvoda banke, te obaveze klijenata, ali i banke. Ukoliko Vam nije jasno šta sve uključuje Vaš paket usluga, kako koristiti Shopping kreditnu karticu, šta su adminstrativna zabrana i trajni nalog, na pravom ste mjestu.
Rješenja po mjeri
Ne postoje dvije iste situacije, pa tako ni dva ista rješenja. U razgovoru sa mobilnim bankarom ćete, pored svih informacija o uslovima apliciranja i aktuelnim ponudama, dobiti i rješenja prilagođena Vašoj situaciji.Uvijek je poželjno da prilikom razgovora sa Mobilnim bankarom jasno komunicirate ono što želite. Također, što više informacija imamo na raspolaganju, sa većom sigurnošću Vam možemo reći da li ispunjavate uslove za apliciranje za proizvod koji Vas zanima.
O svemu vodimo računa – o stanju postojećih zaduženja, maksimalnom opterećenju primanja, firmi uposlenja i svemu ostalom što može utjecati na konačnu odluku o odobrenju kredita ili kreditne kartice.