HTML

Mobilni bankar - blog

Zašto i Vi ne biste imali ličnog bankara? 

 

28.02.2022
Slika
 
Status premium klijenta u banci dobijate u odnosu na broj proizvoda u korištenju, iznos kredita u otplati ili jednostavno plaćajući za tu privilegiju. Premium klijenti pored mnogobrojnih pogodnosti imaju i pravo na ličnog bankara, s kojim uvijek mogu ostvariti direktan kontakt, bez odlazaka u banku.  
S druge strane, status premium klijenta korištenjem besplatne usluge Mobilni bankar, dobijate automatski, već prilikom prvog kontakta. To znači da ćemo se u potpunosti posvetiti rješenju Vašeg slučaja, sa posebnom pažnjom saslušati svaki detalj i pobrinuti se da našom uslugom budete maksimalno zadovoljni. 
Besplatna usluga Mobilni bankar štedi Vaše vrijeme i novac. Naša direktnost i transparentnost zaslužni su za mnoštvo zadovoljnih klijenata, a neki od razloga za to su slijedeći: 

1. Rješenje Vašeg upita već prilikom prvog kontakta 

Ovo ne znači da je naš odgovor na Vaš upit uvijek pozitivan, odnosno da ćemo Vam uvijek reći ono što želite da čujete. Dakle, prilikom prvog kontakta sa našim Mobilnim bankarima, dobićete sve potrebne informacije i provjeriti da li ispunjavate uslove za apliciranje za kredit ili neku od kartica, te na taj način odmah riješiti dilemu. 
Sve možemo dogovoriti putem telefona i emaila, ali smo također i dostupni za lični sastanak na mjestu i u vrijeme koje Vama odgovara. 
Nebrojeno puta smo bili svjedoci kada nam se jave razočarani klijenti, kojima je u nekoj od drugih finansijskih institucija obećano da će njihov zahtjev biti 100% odobren, „samo ukoliko prenesu platu u tu banku“ ili nešto slično, pa su na taj način izgubili 10 dana. 
Mi Vam odmah kažemo ako ne ispunjavate uslove za apliciranje, te nećemo trošiti Vaše vrijeme uvlačeći Vas u nepotrebne procedure
S druge strane, ukoliko ispunjavate uslove, odmah prelazimo na slijedeći korak. 

2. Plan aktivnosti – detaljan izračun, prikupljanje dokumentacije 

Dakle, klijentima koji ispunjavaju uslove za apliciranje, odmah prilikom prvog razgovora možemo dati sve potrebne informacije, koje se tiču iznosa rata, visine kamatne stope, svih troškova kredita, ne ostavljajući prostor za bilo kakva naknadna iznenađenja. 
Tek nakon što se dogovorimo oko izračuna, dogovaramo dalje oko prikupljanja dokumentacije. Bitno je napomenuti da svu dokumentaciju Mobilni bankar može prikupiti umjesto Vas i predati u poslovnicu banke na ovjeru. 

3. Obrada zahtjeva – pružanje konstantnih povratnih informacija 

Ponovo moramo reći da smo se dosta puta susreli i sa slijedećom situacijom – klijent predaje dokumentaciju u banku, nema nikakvog odgovora 15 dana, 16. dan dobija odbijenicu. 
Kada koristite našu besplatnu uslugu, Vi ste u toku cjelokupnog procesa, te Vas o istom izvještavamo u cijelosti. Sama procedura ne traje dugo, ali smo uz svaki korak uz Vas, pa i ukoliko se nađe neka potreba za intervencijom, nekim dodatnim dokumentom koji banka može naknadno tražiti ili slično – uvijek smo spremni da reagujemo. 

4. Odluka 

Odgovor uglavnom bude pozitivan, odnosno zahtjev odobren, i to iz slijedećeg razloga. Mobilni bankari su u potpunosti upoznati sa kreditnim procesom i kreditnom politikom banke. Tako da je naš prvi informativni razgovor dobro mjerilo toga da li će kredit biti odobren ili ne. Svakako da nikad ne možemo 100% garantovati odobrenje zahtjeva, jer banka uvijek zadržava pravo da neki zahtjev ne odobri. 

5. Odlazak u banku na isplatu 

Slijedeći korak je i posljednji i jedini koji uključuje Vaš odlazak u banku, na isplatu ili preuzimanje kartice i potpisivanje dokumentacije. 
 
Isplatom kredita ili preuzimanjem kartice se ne završava naš odnos sa klijentima. U većini slučajeva postajemo Vaša veza sa bankom i uvijek Vam stojimo na raspolaganju za sva dodatna pitanja i informacije. Naš jedini cilj je Vaše zadovoljstvo, a ono osigurava i da su svi ostali sudionici procesa i sami zadovoljni, te se naša saradnja nastavlja i dalje. 

Kome treba lični bankar kada možete imati Mobilnog bankara? 

Kontaktirajte nas i zatražite sve informacije o uslovima kreditiranja i aktuelnim ponudama, i dobićete sve detaljne podatke i izračun, bez skrivenih troškova, naknada i neugodnih iznenađenja. 
Možete nas kontaktirati svaki dan, 7 dana u sedmici, pozivom, SMS porukom, porukama preko Vibera, WhatsApp-a, Facebook-a ili putem e-maila. Također, možete ispuniti kontakt obrazac i mi ćemo Vas kontaktirati u što kraćem roku. 
0 0