HTML

Mobilni bankar - blog

Šta treba znati o usluzi Mobilni bankar

 

31.01.2022
Slika
 

Najčešće nejasnoće u vezi besplatne usluge Mobilni bankar.

  • Usluge Mobilnog bankara su za klijente besplatne.

Mobilni bankar nikada neće od Vas tražiti nikakav novac niti prihvatiti poklon za usluge kreditnog posredovanja, niti ćete Vi koristeći naše usluge plaćati banci neke dodatne troškove. Korištenjem usluge Mobilnog bankara jedino štedite Vaš novac i vrijeme, jer ne izlazite sa posla i ne uzimate slobodne dane kako biste stajali u redu u banci.

  • Mobilni bankar ne odlučuje da li će Vaš kredit biti odobren.

Korištenjem naše usluge možete dobiti sve potrebne informacije o uslovima za apliciranje i aktuelnim ponudama. Krajnju odluku o odobravanju Vašeg zahtjeva donosi banka u kojoj se aplicira.


Prednost naše usluge je što Vam možemo unaprijed reći da li možete očekivati pozitivan odgovor, jer jako dobro poznajemo sve procedure i pravila kojih se treba pridržavati prilikom apliciranja, a koja u konačnici mogu utjecati na odobrenje zahtjeva.

  • Mobilni bankar čuva Vašu privatnost.

Sve informacije koje razmijenite sa Mobilnim bankarom se smatraju bankarskom tajnom i podliježu Zakonu u zaštiti ličnih podataka. Nikada od Vas nećemo tražiti podatke koji nisu relevantni za proces apliciranja.

Također, uvijek savjetujemo klijentima da se ne javljaju putem komentara i javnih poruka na društvenim mrežama, jer tako sami ne pazite na svoju privatnost.

Ipak, kad stupite u kontakt sa Mobilnim bankarom, od Vas ćemo tražiti neke informacije, jer na osnovu njih možemo odrediti ispunjavate li uslove za apliciranje ili ne. Ne možemo Vam ništa detaljno reći ukoliko ne znamo ništa o Vama, tako da je uvijek poželjno prilikom prvog javljanja reći sve što trebamo znati, a relevantno je za proces apliciranja.

  • Mobilni bankar se prilagođava Vašim potrebama i mogućnostima.

Uvijek ćemo se prilagoditi Vašim mogućnostima – od načina komunikacije, pa sve do određivanja najboljeg rješenja za Vašu situaciju.



Vaša kreditna sposobnost se određuje na osnovu iznosa primanja i postojećih zaduženja – na osnovu toga ćemo Vam ponuditi više mogućih rješenja i opcija, te prema Vašoj odluci odabrati najbolje.

  • Uz uslugu Mobilnog bankara, u banku odlazite samo jednom.

Pored toga što ćete od nas dobiti sve potrebne informacije o uslovima apliciranja i aktuelnim ponudama, uz detaljan izračun rata i svih troškova kredita, naša usluga podrazumijeva i pomoć prilikom prikupljanja i ovjere dokumentacije. Ukoliko to bude moguće, umjesto Vas nosimo i zahtjev na ovjeru u Vašu firmu, a dužni smo i prikupljenu dokumentaciju umjesto Vas predati u poslovnicu banke na obradu.

Ovo je uvijek neprocjenjiva pogodnost, a naša je besplatna usluga od posebne važnosti u uslovima poslovanja tokom pandemije lockdown-a. Vi u banku odlazite samo jednom – da preuzmete vaš novac ili karticu, u ovisnosti od toga za šta ste aplicirali.

Za sve dodatne informacije o apliciranju  za nenamjenske ili stambene kredite, otvaranje računa, debitne i kreditne kartice – obratite se našim Mobilnim bankarima.

Možete nas kontaktirati svaki dan, 7 dana u sedmici, pozivom, SMS porukom, porukama preko Vibera, WhatsApp-a, Facebook-a ili putem e-maila. Također, možete ispuniti ovaj kontakt obrazac i mi ćemo Vas kontaktirati u što kraćem roku.

0 0