HTML

Mobilni bankar - blog

Lakši put do računa i kartice

 

19.11.2022 17:06
Slika
 

Najjednostavnije rečeno – kartica je plastična kartica koju ubacujete u bankomat i podižete novac, te plaćate u trogovinama u kojima postoje POS terminali za plaćanje karticama,  a možete vršiti i plaćanja putem interneta.

Kartica je instrument bezgotovinskog plaćanja koji služi i kao pogodno sredstvo kratkoročnog potrošačkog kreditiranja (ako je sa dozvoljenim prekoračenjem ili ako je kreditna kartica).

Banke u BiH u ponudi imaju kartice koje izdaju kartične kuće kao što su Maestro, Visa, MasterCard, Diners koje se mogu podijeliti na debitne, kreditne kartice, revolving kartice te poklon ili prepaid kartice.

Saznajte više o razlikama između kreditne i debitne kartice ovdje.

Za bilo koju vrstu kartice – možete nas kontaktirati za uslugu Mobilni bankar i sve ćemo obaviti umjesto Vas, te Vam dodatno pojasniti kako sigurno koristiti kartice, na šta paziti prilkom korištenja odobrenog prekoračenja ili kreditnih kartica.

Šta je potrebno za karticu

Svako ko očekuje priliv – uplatu nekog novca treba da ima otvoren tekući račun.  Uz tekući račun se dobije i debitna kartica.

Dokumentacija potrebna za otvaranje tekućeg računa i debitne kartice (bez odobrenog prekoračenja – limita):

  • Kopija lične karte
  • CIPS potvrda o prebivalištu
  • Popunjen zahtjev za otvranje računa – izdavanje debitne kartice

Dokumentacija potrebna za odobenje debitne kartice s prekoračenjem ili kreditne kartice:

  • Kopija lične karte 
  • CIPS potvrda o prebivalištu
  • Popunjen zahtjev (ovjeren u firmi zaposlenja) za otvaranje računa – izdavanje debitne (ili kreditne) kartice
  • Platna lista (ili ček od penzije)

Obrada zahtjeva traje maksimalno dan – dva i račun je otvoren.

U većini slučajeva – račun će biti otvoren za par sati.

Klijent će dobiti potvrdu o broju računa. Ovu potvrdu kijent daje firmi ili instituciji koja mu trebaju uplaćivati novac (platu) na račun.

Ako se radi o zahtjevu za prekoračenje ili kreditnu karticu – odluka s emože očekivati za par dana.

Nakon što se kartica odobri i stigne u poslovnicu, klijent podiže karticu i PIN, te karticu aktivira na bankomatu prilikom prve upotrebe.

Ukoliko trebate neku od kartica,  najjednostavniji put je sljedeći:

  1. Nazovete nas za besplatnu uslugu Mobilni bankar.
  2. Naš Mobilni bankar Vam donese (ili pošalje na email) zahtjev za otvaranje računa ili zahtjev za karticu.
  3. Vaš zahtjev Mobilni bankar nosi u banku.
  4. Kad je račun otvoren i kad kartica stigne u poslovnicu  naš Mobilni bankar Vas o tome obavještava.
  5. Odlazite u poslovnicu po Vašu karticu.

Usluga Mobilni bankar je za klijente besplatna!


Ako želite otvoriti račun, trebate kreditnu karticu ili kredit - OVDJE slobodno tražite da to uradi naš Mobilni bankar.

 

0 0