HTML

Mobilni bankar - blog

Prednost usluge Mobilni bankar

 

06.02.2022
Slika
 
Usluga Mobilni bankar na našem tržištu dostupna je već preko deset godina. Jedan od razloga zbog kojih još uvijek nije naširoko poznata jeste činjenica da je to i dalje alternativni način poslovanja klijenta sa Bankom, drugačije rečeno – nije konvencionalan u smislu da sa Bankom poslujete lično i u prostorijama Banke. Ali je i činjenica također da je ovaj model poslovanja „prepisan“ iz država EU, gdje je ova usluga zapravo i zaživjela. 

Svakako da su tu i predrasude klijenata, koje mogu utjecati na to da se ne odluče za korištenje usluge Mobilni bankar. Ali, prednosti same usluge govore za sebe i već nakon prvog kontakta sa našim Mobilnim bankarima, sve te predrasude padaju u vodu. Lako se zaključuje da ste u dobrim rukama, da se prije svega vodi računa o Vašem interesu i finansijskim mogućnostima, te da nam je Vaše zadovoljstvo osnovni zadatak. 

Neke od prednosti naše usluge su toliko očigledne, da sve ostalo izgleda kao namjerno trošenje vremena i novca. 

1.     Besplatna usluga 

Ovo nije potrebno posebno puno pojašnjavati. Naša usluga je besplatna. Korištenjem naše usluge ne plaćate nikakve dodatne troškove niti naknade, sve je apsolutno isto kao i da sami idete u banku. Pored toga što ništa ne plaćate, zapravo radite uštedu na vremenu. 

2.     Štedimo Vaše vrijeme 

Najočiglednija prednost naše usluge je ušteda Vašeg vremena. Tokom cjelokupnog procesa apliciranja za neki kreditni proizvod ili karticu, u banku ćete otići samo jednom – na isplatu ili preuzimanje kartice. Umjesto Vas i predajemo dokumentaciju na ovjeru i odnosimo je u banku na obradu. Također, postoji mogućnost slanja potrebne dokumentacije i putem e-maila. Bez izlazaka sa posla, bez čekanja u redovima. 


3.     Potpune i tačne informacije  

Tokom našeg prvog kontakta, bilo da se radi o telefonskom pozivu, e-mail prepisci ili sastanku, dobićete sve potrebne informacije. Transparentnost prilikom procesa apliciranja je jedna od stvari na koju smo najviše ponosni. Za potrebe donošenja odluke o apliciranju, detaljno Vam kažemo iznose mjesečnih rata, visinu i vrstu kamatne stope, troškove obrade i osiguranja, vođenja kreditnog računa i mjenica. Ne ostavljamo prostora za neugodna iznenađenja nakon što ste već aplicirali. 

4.     Fleksibilnost 

Nekada je manji iznos kredita veća pobjeda za nas. Nerijetko se desi da klijent želi veći iznos, ali se tokom razgovora ispostavi da postoji rješenje koje je više prilagođeno finansijskim sposobnostima klijenta i u cjelini povoljnije nego prvobitno traženo rješenje. Vašu finansijsku situaciju gledamo iz novog ugla i nudimo i alternativna rješenja u odnosu na iznos i rok otplate koji ste imali na umu kada ste nas kontaktirali. 


5.     Vodič kroz nepoznato 

Apliciranje za prvi kredit može nositi dosta nejasnoća za neke klijente. Tu smo da Vam po potrebi objasnimo svaki dio procedure apliciranja ali i pojasnimo Vaše obaveze nakon isplate kredita, odnosno sam način poslovanja sa bankom (trajni nalozi, administrativne zabrane – šta je to?). Također, naša saradnja sa klijentima se u dosta slučajeva ne završava isplatom kredita. Klijenti nerijetko imaju dodatnih pitanja i sitnih usluga zbog koji više ne moraju ići u banku, jer smo im i dalje na raspolaganju. 

6.     Diskrecija 

Sve informacije koje razmijenite sa Mobilnim bankarom se smatraju Bankarskom tajnom i podliježu pod zaštitu Zakona o zaštiti ličnih podataka. I pored toga, diskretnost naše usluge podrazumijeva da niko osim osoba koje su direktno uključene u kreditni proces neće znati ništa o tome. Vaša privatnost je naša obaveza. 

Možete nas kontaktirati svaki dan, 7 dana u sedmici, pozivom, SMS porukom, porukama preko Vibera, WhatsApp-a ili putem e-maila. Također, možete ispuniti kontakt obrazac i mi ćemo Vas kontaktirati u što kraćem roku. 

Ovo može biti korisno i drugima - podijelite objavu.
0 0