Šta znači Mobilni bankar?

Mobilni bankar

Mobilni bankar – iskustvo govori sve

Govoriti o prednosti usluge Mobilni bankar potencijalnim klijentima koji tek trebaju kredit ili kreditnu karticu, tj. osobama koje još uvijek nisu koristile tu uslugu, je nezahvalno. Klijenti u dosta slučajeva imaju predrasude pa će pomisliti kako se radi o nekoj prevari, kako će ta usluga klijenta koštati, kako je sigurnije da klijent ide pravo u banku ili kako će ga neko prevariti…

Ovakve predrasude su i razumljive za klijente koji prvi put čuju za uslugu Mobilni bankar. Ali, ako napomenemo da usluge Mobilnog bankara pružamo već deset godina, onda sama ta činjenica govori u prilog tvrdnji da je usluga Mobilni bankar opravdano uvedena, te da je zaista u korist klijenta.

krediti za stanovnistvo

Za početak, za sve kojima je potreban kredit, kreditna kartica ili otvaranje računa, navest ćemo nekoliko primjera koji pokazuju da je usluga Mobilnog bankara korisna i isplativija nego odlazak klijenta u banku:

1. Klijent štedi vrijeme

Klijent koji je odlučio kontaktirati Mobilnog bankara  neće ići u banku po informacije ili formulare za kredit (kreditnu karticu, otvaranje računa). Jednostavno će kontaktirati Mobilnog bankara i tražiti potpune informacije ili zakazati sastanak u vrijeme i mjesto kako mu odgovara – svaki dan od 8,00 do 19,00. Znači, nema čekanja u banci. Nema odlaska do banke. To je već ušteda vremena.

2. Klijent će dobiti potpune i tačne informacije

Klijent će prilikom telefonskog razgovora, putem emaila  ili na sastanku sa Mobilnim bankarom dobiti sve potrebne informacije za slučaj koji ga zanima: iznos, period otplate, visinu rate, troškova obrade, osiguranja, vođenja računa… bez prikrivenih troškova. Informacije koje klijent dobije od Mobilnog bankara su tačne i iste su kao da je išao u banku.

PITAJTE NAS

3. Klijent ima slobodu i više vremena

Kada klijent zakaže sastanak sa Mobilnim bankarom – onda može da postavi pitanje o svemu što ga zanima, da traži objašnjenje za sve što mu je nejasno, te da traži izračun za svaku opciju na koju je pomišljao.

KONTAKTIRAJ BEZ NEPOTREBNIH ODLAZAKA U BANKU

Klijent je sam sa Mobilnim bankarom, nikoga nema u blizini, niko ga ne požuruje da odluči. Razgovara se dok sve ne bude potpuno jasno.

4. Klijent će donijeti najbolju odluku

Na sastanku sa Mobilnim bankarom, klijentu će biti predstavljene sve informacije i opcije vezane za kredit, tako da će klijent biti u mogućnosti donijeti najbolju odluku bez zalijetanja i nepromišljenih odluka.

5. Klijent će dobiti sve potrebne formulare

Naravno, osim formulara, klijent će dobiti i uputstva o popunjavanju (ako su potrebna) te pomoć oko samog popunjavanja zahtjeva, te pomoć oko prikupljanja ostale potrebne dokumentacije za kredit.

6. Klijent će dobiti pojašnjenje o kompletnoj proceduri od podnošenja zahtjeva za kredit do potpisivanja ugovora

7. Klijent će imati privatnost

Za mjesto sastanka sa Mobilnim bankarom klijent može odabrati mjesto gdje nema neželjenih pogleda i osoba koje ne bi trebale znati da klijent uzima kredit.

Mobilni bankar je dužan da svaki razgovor sa klijentom čuva kao poslovnu tajnu.

SVAKI RAZGOVOR JE POSLOVNA TAJNA

To su samo od nekih koristi korištenja besplatne usluge Mobilnog bankara.

Pozovite nas i uvjerite se.

Podijelite ovaj članak putem Facebooka.