Nekad uzmi manje da bi dobio više

idealno rjesenje

Ranije smo u drugom postu opširnije govorili o prednostima usluge Mobilni bankar. Jedna od stvari koja se tu spominje je i situacija u kojoj se klijent koji je zainteresiran za kredit javi, imajući određen iznos na umu – a mi mu nakon razgovora i uvida u finansijsko stanje pronađemo bolju opciju, koja podrazumijeva apliciranje za manji iznos nego što je klijent prvobitno htio.

Za sve Vaše upite za određeni iznos i rok otplate, ukoliko ste zainteresirani za kredit, dobit ćete potpune i detaljne informacije, koje se odnose na iznose rata, kamatnu stopu, ukupni dug i sve troškove kredita. Zatim ćemo situaciju pogledati iz drugog ugla – da li postoji neko bolje rješenje koje bi klijentu više odgovaralo i ostvarilo još veću uštedu? CIlj je naći najbolji kredit u određenoj situaciji.

Slijedeći primjer je samo jedna od opisanih situacija. Svakako da ćemo samo govoriti o iznosima, jer prije svega smo dužni poštovati privatnost naših klijenata.)

Uvjerio sam se da Mobilni bankar štedi naše vrijeme, ali i novac. Zaista odlična usluga. (Kemal, 36 godina, N.Travnik)

Klijent se javlja, želi kredit u iznosu od 17.000,00 KM, kako bi zatvorio postojeće zaduženje, po kojem je ostatak duga oko 9.000,00 KM, te da se ostatak sredstava iz novoodobrenog kredita isplati klijentu na račun. Također, zahtjev je bio da iznos rate kredita ne prelazi 280,00 KM.

Klijent je naravno dobio detaljan izračun za navedeni iznos i rok otplate, kako je i želio. Međutim, daljom analizom, ispostavilo se da je klijent po kreditu koji je htio zatvoriti već otplatio veći dio kamate i to po prihvatljivoj kamatnoj stopi.

kontakt mobilni bankar

Klijentu dalje predlažemo da ne zatvara postojeći kredit, nego da aplicira za manji iznos, otprilike onoliko koliko bi mu ostalo nakon zatvaranja postojećeg zaduženja kada bi aplicirao za 17.000,00 KM. Zbir postojeće rate i rate po novom kreditu je manji od 280,00 KM, te će klijent sve ukupno vratiti oko 2.000,00  KM manje kamate.

Suvišno je reći da je klijent bio zadovoljan ponuđenom opcijom, koja je na kraju uspješno realizirana, uz otvaranje tekućeg računa i paketa usluga – sve zahvaljujući dobroj i transparentnoj usluzi našeg Mobilnog bankara.

Ukoliko ste u sličnoj situaciji i potrebno Vam je refinansiranje postojećih zaduženja, ili čak potpuno novi nenamjenski ili stambeni kredit – kontaktirajte naš tim Mobilnih bankara i zajedno ćemo pronaći idealno rješenje za Vas.

Možete nas kontaktirati svaki dan, 7 dana u sedmici, pozivom, SMS porukom, porukama preko Vibera, WhatsApp-a, Facebook-a ili putem e-maila. Također, možete ispuniti kontakt obrazac i mi ćemo Vas kontaktirati u što kraćem roku.