Kako razgovarati sa Mobilnim bankarom

Besplatna usluga Mobilni bankar je najbolje iskorištena ako se u startu razjasne sve nejasnoće koje klijent može imati prilikom realizacije kredita, kreditne kartice ili neke druge usluge banke.

Prošla su vremena kad se finansijska industrija služila nerazumljivim riječima kako bi privukla ljude da kupe njihove proizvode i usluge (kredit, kreditnu karticu…) Danas klijenti traže jednostavna i razumljiva objašnjenja kada se radi o novcu.

ŠTA ZNAČI “PAKET USLUGA”

Dobar Mobilni bankar zna da riječi koje svakodnevno izgovara na poslu nisu one kojima se služi većina drugih građana. Pronađu li na nekom izvještaju izraze poput „debit“ i „kredit“, mobilnom bankaru će odmah biti jasno o čemu je riječ. Ali, prosječni  korisnik usluga može biti u needoumici: Znači li „kredit“ da ja dugujem njima ili oni meni? I šta je to debit a šta revolving kartica?

kartice
RAZLIKA IZMEĐU DEBITNE I KREDITNE KARTICE

Jednako tako, mobilnom bankaru je odmah jasna razlika između tzv. charge, revolving ili debitne platne kartice, a u svakodnevnu je govoru za sve ostale građane to jednostavno – kreditna kartica.

Sam izraz  „kredit uz valutnu klauzulu u eurima s otplatom u anuitetima u KM protuvrijednosti“, kod većine običnih korisnika će izazvati dodatnu zbunjenost i nerazumijevanje.

Uslugu Mobilni bankar pružamo u: Vitez, Travnik, N.Travnik, Busovača, Kiseljak, Fojnica, Sarajevo

Finansijske institucije polako shvaćaju da im je prije svega u interesu podići  razumijevanje između njihovih zaposlenika i korisnika njihovih usluga. Ako se štedišama ili korisnicima kredita polako i pobliže objasni značenje svakog izraza koji je svakodnevan u finansijskim transakcijama, ali ne mora  biti svakodnevan u životu klijenta, bolje razumijevanje finansijskih usluga  smanjit će moguće sukobe u budućnosti i svakako će koristiti i jednima i drugima.

Finansijski službenici često izgovaraju komplkovane izraze ne razmišljajući da time zbunjuju svoje korisnike. Na duže staze – ovo šteti i bankama i njihovim klijentima. Nesporazumi lako mogu eskalirati u dugotrajne i skupe sudske procese, a klijenti nerijetko mogu razočarani odlučiti promijeniti banku što u današnjem konkurentnom okruženju uopšte nije problem.

KONTAKTIRAJTE

 

Razgovarajte s mobilnim bankarom s kojim ste zadovoljni, a to znači da ga razumijete.

Klijentima smo uvijek spremni pomoći i nemojte gubiti vrijeme s nekim s kim se ne osjećate  ugodno u razgovoru.

Objasnite nam šta želite i kakva je vaša trenutna finansijska situacija, a mi ćemo prilagoditi kredit vašim potrebama.

Svaki naši mobilni bankar će vam objasni sve troškove prije, ali i poslije odobravanja kredita, tako da tačno znate što možete očekivati ​​kad potpišete ugovor o kreditu.

Svaka je situacija drukčija, pa stvarno ne postoji popis zahtjeva koji odgovara svima. Zato je najbolje je da se obratite našem Mobilnom bankaru, jer smo svojim odnosom prema klijentima u proteklih 10 godina i više – pokazali profesionalnost, tačnost i osjećaj za svakog klijenta.

Odnos koji izgradite s mobilnim bankarom znatno utječe na uspjeh u dobivanju najboljih mogućih kreditnih uslova

Kada razmišljaju o kreditu, mnogi se boje procesa dobivanja te im je najvažnije da im banka odobri kredit, a ne i da razumiju sve uslove pod kojima su se zadužili.  

primjer rata keš i refinansiranje

Kada pristupate banci, kontaktirajte naše mobilne bankare i razgovarajte kao partner u tom odnosu, a ne kao neravnopravan klijent koji pošto-poto i što brže želi dobiti kredit.

Dobri klijenti, koji odgovorno upravljaju svojim ličnim finansijama i redovno podmiruju svoje obaveze zlata vrijede svakoj banci. Upravo zbog toga, često će  banke biti spremne ponuditi mnogo bolje uslove onima koji imaju izvrsnu procijenjenu kreditnu sposobnost, a takvu priliku dobivate (i) ispravnim razgovorom sa svojim mobilnim bankarom.

Važno je također biti siguran i jasan u vezi s pojedinostima onoga što tražite i što vam treba. Najgore je doći u banku s idejom da vam treba novca jer ga nemate dovoljno – takvim stavom dajete na znanje da ne znate upravljati svojim novcem i da ne znate kako ćete podmirivati i te nove obveze.  

Potrebno je biti i iskren i važno je ostvariti atmosferu povjerenja. Ne postoji idealan klijent i svaki donosi neki oblik rizika za finansijsku instituciju – ali taj se rizik ispravnim kreditnim proizvodom može i umanjiti.

Postavljanje pitanja jedan je od ključnih elemenata dobrog razgovora, pa pitajte o svemu što teže razumijete ili ne razumijete, sve dok ne shvatite. Kasnije, kada potpišete ugovor, neće biti prilike za povlačenje.

Ako stvorite dugotrajan odnos povjerenja, vaš mobilni bankar  vam nikada neće savjetovati nešto što bi ugrozilo vašu finansijsku poziciju.

“Bankar za sve. Brz, pouzdan i profesionalan. Sve pohvale.” (Amar, 26 god, Kiseljak)

Postavljanje pitanja i želja za razumijevanjem svega što vam banka nudi vaše je potrošačko pravo i put do vašeg zadovoljstva.