Slika

Slika 69
Novosti - mobilni bankar

Prednosti usluge Mobilnog bankara

 

30.10.2019 22:10
Slika
 
SMS, poziv, Viber - 061 826 749
Zatražite formulare na email kontakt@moj-bankar.ba ili POPUNITE OVAJ OBRAZAC ZA KONTAKT

Govoriti o prednosti usluge Mobilnog bankara potencijalnim klijentima, tj. osobama koje još uvijek nisu koristile tu uslugu, je nezahvalno. Klijenti u dosta slučajeva imaju predrasude pa će pomisliti kako se radi o nekoj prevari, kako će ta usluga klijenta koštati, kako je sigurnije da klijent ide pravo u banku. kako će ga neko prevariti... Ovakve predrasude su i razumljive za klijente koji prvi put čuju za usluge Mobilnog bankara. Ali, ako napomenemo da usluge Mobilnog bankara pružamo već devet godina, onda sama ta činjenica govori u prilog tvrdnji da su usluge Mobilnog bankara opravdano uvedene, te da su zaista u korist klijenta.
Za početak, navest ćemo nekoliko primjera koji pokazuju da je usluga Mobilnog bankara korisna i isplativija nego odlazak klijenta u banku:
1. Klijent štedi vrijeme
Klijent koji je odlučio kontaktirati Mobilnog bankara ( www.moj-bankar.ba/kontakt ) neće ići u banku po informacije ili formulare za kredit (kreditnu karticu, otvaranje računa). Jednostavno će kontaktirati Mobilnog bankara i zakazati sastanak u vrijeme i mjesto kako mu odgovara - svaki dan od 8,00 do 19,00. Znači, nema čekanja u banci. Nema odlaska do banke. To je već ušteda vremena.
2. Klijent će dobiti potpune i tačne informacije
- Klijent će na sastanku sa Mobilnim bankarom dobiti sve potrebne informacije za slučaj koji ga zanima: iznos, period otplate, visinu rate, troškova obrade, osiguranja, vođenja računa... BEZ IKAKVIH PRIKRIVENIH TROŠKOVA. Informacije koje klijent dobije od Mobilnog bankara su 100% tačne i iste su kao da je išao u banku.
3. Klijent ima slobodu i više vremena
- Kada klijent zakaže sastanak sa Mobilnim bankarom - onda može da postavi pitanje o svemu što ga zanima, da traži objašnjenje za sve što mu je nejasno... da traži izračun za svaku opciju na koju je pomišljao... Klijent je sam sa Mobilnim bankarom, nikoga nema u blizini, niko ga ne požuruje... razgovara se dok sve ne bude potpuno jasno.
4. Klijent će donijeti najbolju odluku
- Na sastanku sa Mobilnim bankarom, klijentu će biti predstavljene sve informacije i opcije, tako da će klijent biti u mogućnosti donijeti najbolju odluku bez zalijetanja i nepromišljenih potpisivanja "papira"...
5. Klijent će dobiti sve potrebne formulare
- Naravno, osim formulara, klijent će dobiti i uputstva o popunjavanju (ako su potrebna) te pomoć oko samog popunjavanja zahtjeva, te pomoć oko prikupljanja ostale potrebne dokumentacije za kredit.
6. Klijent će dobiti pojašnjenje o kompletnoj proceduri od podnošenja zahtjeva za kredit do potpisivanja ugovora.
7. Klijent će imati privatnost
Za mjesto sastanka sa Mobilnim bankarom klijent može odabrati mjesto gdje nema neželjenih pogleda i osoba koje ne bi trebale znati da klijent uzima kredit. Mobilni bankar je dužan da svaki razgovor sa klijentom tretira kao poslovnu tajnu.

To su samo od nekih koristi korištenja besplatne usluge Mobilnog bankara.
O našim aktualnim ponudama informišite se putem kontakt forme na www.moj-bankar.ba/kontakt
0 0