Novosti - mobilni bankar

Nekad uzmi manje da bi dobio više

 

13.05.2019 17:27
Slika
Savjet koji sam danas dao klijentu je bio: Uzmi manje da bi dobio više. Kako uzeti manje, a dobiti više? - pitate se. Ovako je bilo: U ugodnoj atmosferi jednog diskretnog restorana razgovaram sa K.L. (36 godina) Ima platu oko 950 KM Ima kredit sa ostatkom duga oko 8.900 KM i ratom 101 KM
Dobar Mobilni bankar nije tip koji okolo trči sa spremnim formualrima i nagovara klijente  da uzmu kredit. Dobar Mobilni bankar je onaj koji klijentima čini uslugu u smislu prezentacije ponude, objašnjenja procedure podnošenja različitih vrsta zahtjeva, predstavljanja detaljnih informacija o vrstama kredita, visini kamatne stope, iznosu rate, troškova osiguranja, vođenja i troškova kreditnih i kartičnih računa.

A kada klijent odluči za neku uslugu ili proizvod, tada Mobilni bankar  pomaže u prikupljanjuu potrebne dokumenatcije – klijentu dosatvlja potrebne formulare, a nakon što ih klijent potpiše – formulare odnosi na ovjeru u firmu zaposlenja klijenta, a zatim ih predaje u banku.

Dobar Mobilni bankar će, uvidom u finasijsko stanje klijenta i njegove potrebe, posavjetovati klijenta kako da postupi, a sve sa ciljem da klijent bude zadovoljan, da shvati vrijednost usluge Mobilnog bankara , te da Mobilnog bankara preporuči svojim kolegama i poznanicima. Zato preporučite Vašim kolegama, prijateljima i poznanicima Mobilnog bankara -  www.moj-bankar.ba.

Savjet koji sam danas dao klijentu je bio:

Uzmi manje da bi dobio više.

Kako uzeti manje, a dobiti više? - pitate se.

Ovako je bilo:

U ugodnoj atmosferi jednog diskretnog restorana razgovaram sa K.L. (36 godina)

Ima platu oko 950 KM

Ima kredit sa ostatkom duga oko 8.900 KM i ratom 101 KM

Klijent kaže: Trebam 7.000 KM.   Želim zatvoriti postojeći kredit (8.900 KM), uzeti nekih 17 do 18.000 KM...  Uglavnom – kada zatvorim trenutni kredit i kad se odbiju oni bankarski troškovi – želim da mi ostane oko 7.000 KM.  Rata koju mogu da plaćam je do 280 KM, ne želim veću ratu.

Izračunao sam i klijentu predstavio opciju koju je planirao. Klijent je zadovoljan predstavljenim i htio je već da potpiše zahtjev.

Ali, sad...

Ovdje do izražaja dolazi savjetodavna osobina dobrog Mobilnog bankara, pa kažem klijentu:

A zašto ne ostavite taj stari kredit jer je on po dobroj k.s.   Sada uzmite samo onoliko koliko Vam treba...

Predstavim mu opciju kojom će dobiti 7.000 KM na ruke (kao što mu i treba), ali bez zatvaranaj starog kredita. Ukupne rate će biti manje od 280 KM (kao što je i htio).

Pa u čemu je onda razlika? – pita me klijent.

Razlika je što će u slučaju koji sam mu pokazao ukupno vratiti oko 1.900 KM manje.  I rok je kraći.

Ako Vam opet nije jasno a dođete u situaciju da vam treba kredit ili kreditna kartica – kontaktirajte Mobilnog banakra na www.moj-bankar.ba/kontakt    ili 061 826 749, 063 919 325 i zakažite sastanak u vrijeme i mjesto kako Vama odgovara, predstavite Mobilnom bankaru svoje planove i potrebe a on će Vam predstaviti barem par rješenja. A vi odaberite najbolje.

Ah, da: Osim uspješno predstavljene opcije sa manjim kreditom, klijentu smo upakovali i paket računa, tako da će sve bankarske usluge koje je pojedinčano plaćao, sada u objedinjene paketu  - plaćati manje.

A na nekoliko primjera smo pokazali razliku između MC Shopping kartice i Visa installment kreditne kartice tako da će bezbrižno i domaćinski moći da korisdti i jednu i drugu.

Zapamtite, neznanje se skupo plaća.

Zato – kontaktirajte Mobilnog bankara i zakažite sastanak u vrijeme i mjesto kako Vama odgovara – saznajte sve što Vas zanima.

 

www.moj-bankar.ba 

 
0 0